کسپرسکی

جیمزباند، قربانی هک کمپانی سونی

۱۳۹۳/۹/۲۶اخبار و مقالات امنیت اطلاعات

فیلمنامه آخرین فیلم جیمزباند (شبح) هک شد!

تهیه‌کنندگان این فیلم می‌گویند نسخه اولیه این فیلنامه در کنار اسناد و اطلاعاتی دیگر طی حمله سایبری اخیر به استودیوی  فیلمسازی سونی، به سرقت رفته است!

پیش‌نویس فیلمنامه آخرین فیلم جیمزباند که شبح (Spectre) نام داشت و قرار بود سال آینده اکران شود توسط یک گروه هک سرقت و منتشر شد و تهیه‌کنندگان نیز صحت این سرقت و اطلاعات درز شده را تأیید نمودند.

نسخه پیش‌نویس این فیلنامه تنها داده مهم نشت شده در حمله سایبری به سونی پیکچرز نبوده است و گروهی که اقدام به این حمله سایبری نموده بودند و خود را تحت عنوان نگهبانان صلح یا GOP (Guardians of Peace) معرفی کرده‌اند.

بنا بر اظهارات منتشر شده در وبسایت رسمی فیلم 007، به نقل از کمپانی فیلمسازی Eon Productions که به تهیه و تولید سری فیلمهای جیمزباند شهرت دارد، سایر فیلنامه‌های به سرقت رفته دارای حق کپی‌رایت بوده اند و در صورتی که هرگونه نشتی در مورد آنان صورت پذیرد بشدت با عوامل آن برخورد میشود ولی در مورد نسخه پیش نویس فیلم جدید جیمزباند و احتمال درز آن توسط افرادی که شاید در این هک هم نقشی نداشته اند همچنان ابراز نگرانی کردند.

کارگردان این فیلم نیز ضمن ابراز تأسف از این نشت اطلاعات عنوان کرد که تاریخ اکران این فیلم که در آن بینندگان میتوانستند شاهد شخصیت شرورتری از مأمور 007 باشند و اینکه بازیگران سرشناس دیگری نظیر اندرو اسکات و مونیکا بلوچی قرار بوده است در این فیلم ایفای نقش نمایند تعیین شده است.

منبع: نشریه گاردین (the Guardian)

بازگشت وجه
ضمانت بازگشت وجه شما برای زمان و محصولات زیر معتبر است: - 72 ساعت از زمان انجام خرید از فروشگاه آنلاین - تمامی محصولات موجود در سایت
بهار امن کسپرسکی؛ تا 75% تخفیف ویژه محصولات خانگی و ادارات کوچک!

بهار امن کسپرسکی؛ تا 75% تخفیف ویژه محصولات خانگی و ادارات کوچک!

شرکت ایدکو، توزیع‌کننده‌ی آنلاین محصولات امنیتی در ایران و خاورمیانه، نوروز امسال نیز عیدی به مشتریان و کاربران خود را از یاد نبرده‌ است.

ادامه خبر
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به شرکت گسترش خدمات تجارت الکترونیک ایرانیان است و هر گونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد