تصويري جالب از کشورهاي آلوده به ويروس‌هاي رايانه‌اي

۱۳۹۳/۱/۲۳اخبار کسپرسکی

ويروس‌هاي رايانه‌اي اين روزها از شرق تا غرب کره زمين را در اختيار دارند و کشورهاي پيشرفته غربي عليرغم تدابير پيچيده‌اي که براي مقابله با اين تهديد‌ها در نظر گرفته‌اند همواره در دسته‌بندي آلوده‌ترين کشور‌هاي دنيا به بدافزارها قرار مي‌گيرند.

  

به تازگي شرکت روسي کسپرسکي که يکي از برند‌هاي معروف در ساخت و طراحي نرم افزارهاي ضد ويروس در دنيا مي باشد نقشه‌اي را منتشر کرده که کشورهاي آلوده به ويروس‌هاي رايانه‌اي به همراه رتبه آن‌ها را به نمايش گذاشته است.

 

 

در اين نقشه کشورهاي ايالات متحده آمريکا،روسيه؛هند،ويتنام در زمره آلوده‌ترين کشورها بوده و بسياري کشورهاي اروپايي در رتبه‌هاي بعدي قرار گرفته اند.

بازگشت وجه
ضمانت بازگشت وجه شما برای زمان و محصولات زیر معتبر است: - 72 ساعت از زمان انجام خرید از فروشگاه آنلاین - تمامی محصولات موجود در سایت
راهکارهای کسپرسکی رکورددار جوایز در تست‌های مستقل

راهکارهای کسپرسکی رکورددار جوایز در تست‌های مستقل

در سال 2023، محصولات و راهکارهای ما دقیقاً در 100 تحقیق و تست مستقل شرکت داده شده و 93 بار را برنده شدند: سال میلادی گذشته برای ما بهترین سال بود. با ما همراه باشید.

ادامه خبر
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به شرکت گسترش خدمات تجارت الکترونیک ایرانیان است و هر گونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد