کسپرسکی

هفته های طلایی کسپرسکی آنلاین آغاز شد

۱۳۹۳/۲/۲اخبار ایدکو

هفته های طلایی کسپرسکی آنلاین آغاز شد

 

کلیه خریداران محصولات کسپرسکی به صورت آنلاین در هفته های طلایی کسپرسکی حضور خواهند داشت.

بنابراین گزارش، کلیه خریداران محصولات مختلف کسپرسکی اعم از خانگی، ادارات کوچک و همچنین کلیه محصولات سازمانی که از اول اردیبهشت ماه لغایت 31 خرداد ماه اقدام به خرید اینترنتی نمایند، در قرعه کشی هفتگی یک ربع سکه بهار آزادی شرکت خواهد کرد.

 

شرکت ایدکو، توزیع کننده محصولات کسپرسکی آنلاین با اعلام شروع این جشنواره خاطرنشان کرد: قرعه کشی هفتگی بین خریداران هر هفته، در پایان همان هفته انجام خواهد شد و نام برنده به همراه عکس او بر روی سایت کسپرسکی آنلاین (به نشانی www.irkaspersky.com)  و سایت سایر نمایندگان فعال قرار خواهد گرفت.

 

این گزارش می افزاید: کلیه نمایندگان مجاز کسپرسکی آنلاین در جشنواره حضور داشته و نام برندگان هفتگی به طور هماهنگ از طریق نمایندگان اطلاع رسانی خواهند شد. ضمن آنکه برای خریداران، هر فاکتور فروش یک امتیاز در نظر گرفته خواهد شد. شرکت ایدکو تصریح کرده است که این جشنواره صرفا برای خریداران نهایی محصولات می باشد.

 

گفتنی است جشنواره خرید هفته های طلایی کسپرسکی به مدت دوماه و تا پایان خرداد ماه 1393 برپابوده و خریداران از هرکدام از نمایندگان کسپرسکی آنلاین که خرید خود را انجام دهند، درهمان هفته در قرعه کشی شرکت داده خواهند شد. فهرست نمایندگان معتبر در  نشانی www.irkaspersky.com و درقسمت "نمایندگان" قابل دسترس می باشد.

برنده هفته اول، آقای حسین عزیزی:

برنده هفته دوم، آقای حسین طباطبایی:

 

برنده هفته سوم، آقای حمید هیدی:

 

برنده هفته چهارم، آقای مسعود شاهسواری:

 

برنده هفته پنجم، آقای رسول علیرضایی:

 

 برنده هفته ششم، خانم بهناز ترشگو:

 برنده هفته هفتم، آقای بهنام احمدی:

 برنده هفته هشتم، آقای سید محمدمحسن اثنی عشری:

برنده هفته نهم، خانم مروارید قاسمی:

 

بازگشت وجه
ضمانت بازگشت وجه شما برای زمان و محصولات زیر معتبر است: - 72 ساعت از زمان انجام خرید از فروشگاه آنلاین - تمامی محصولات موجود در سایت
بهار امن کسپرسکی؛ تا 75% تخفیف ویژه محصولات خانگی و ادارات کوچک!

بهار امن کسپرسکی؛ تا 75% تخفیف ویژه محصولات خانگی و ادارات کوچک!

شرکت ایدکو، توزیع‌کننده‌ی آنلاین محصولات امنیتی در ایران و خاورمیانه، نوروز امسال نیز عیدی به مشتریان و کاربران خود را از یاد نبرده‌ است.

ادامه خبر
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به شرکت گسترش خدمات تجارت الکترونیک ایرانیان است و هر گونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد