کسپرسکی

برندگان هفته چهارم جشنواره کسپرسکی ویژه ماه رمضان

۱۳۹۳/۵/۶اخبار ایدکو

سی شب، سی برنده در شبهای ماه مبارک رمضان

بنا به گزارش روابط عمومی شرکت ایدکو، کلیه خریداران محصولات مختلف کسپرسکی اعم از خانگی، ادارات کوچک و همچنین کلیه محصولات سازمانی که از هشتم تیرماه لغایت ششم مردادماه، اقدام به خرید اینترنتی نمایند، در قرعه کشی روزانه شرکت خواهند کرد.

 

بر اساس این گزارش، این جشنواره بین خریداران روز قبل و بصورت روزانه قرعه کشی میگردد و اسامی برندگان نیز در همان روز قرعه کشی طی گزارش اصلی این جشنواره (که از این لینک قابل مشاهده است) و در پایان هر هفته اسامی برندگان بر روی وب سایت کسپرسکی آنلاین (به نشانی www.irkaspersky.com) و سایت سایر  نمایندگان فعال اعلام میگردد. این گزارش همچنین می افزاید: همانند جشنواره های موفق قبلی، کلیه نمایندگان مجاز کسپرسکی آنلاین در این جشنواره نیز حضور داشته و کلیه خریداران محصولات مختلف کسپرسکی اعم از خانگی، ادارات کوچک و همچنین کلیه محصولات سازمانی که از هشتم تیرماه لغایت ششم مردادماه، اقدام به خرید اینترنتی می نمایند، در قرعه کشی روزانه شرکت نموده و نام برندگان هر هفته به طور هماهنگ از طریق نمایندگان اطلاع رسانی خواهد شد. ضمن آنکه هر خرید و یا هر فاکتور یک امتیاز در نظر گرفته می شود. شرکت ایدکو همچنین تصریح نموده که تنها خریداران نهایی محصولات در این قرعه کشی حضور دارند.

 

شایان ذکر است که جشنواره ویژه ماه مبارک رمضان از ابتدای ماه رمضان به مدت سی روز بر پا بوده و خریداران می توانند ضمن خرید از هر کدام از نمایندگان کسپرسکی آنلاین در این قرعه کشی شرکت نمایند. فهرست نمایندگان معتبر در نشانی www.irkaspersky.com و درقسمت "نمایندگان"  قابل دسترس می باشد. در این مطلب اسامی و تصاویر برندگان هفته چهارم را مشاهده مینمایید.

 

اسامی برندگان هفته چهارم جشنواره رمضان کسپرسکی:

برای مشاهده اسامی روزانه برندگان نیز میتوانید به این مطلب مراجعه نمایید:

سی شب، سی برنده در شبهای ماه مبارک رمضان

بازگشت وجه
ضمانت بازگشت وجه شما برای زمان و محصولات زیر معتبر است: - 72 ساعت از زمان انجام خرید از فروشگاه آنلاین - تمامی محصولات موجود در سایت
بهار امن کسپرسکی؛ تا 75% تخفیف ویژه محصولات خانگی و ادارات کوچک!

بهار امن کسپرسکی؛ تا 75% تخفیف ویژه محصولات خانگی و ادارات کوچک!

شرکت ایدکو، توزیع‌کننده‌ی آنلاین محصولات امنیتی در ایران و خاورمیانه، نوروز امسال نیز عیدی به مشتریان و کاربران خود را از یاد نبرده‌ است.

ادامه خبر
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به شرکت گسترش خدمات تجارت الکترونیک ایرانیان است و هر گونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد