کسپرسکی

جشنواره فروش ویژه کسپرسکی آنلاین بمناسبت ماه رمضان پایان یافت

۱۳۹۳/۵/۱۱اخبار ایدکو

سی شب، سی برنده در شبهای ماه مبارک رمضان

جشنواره فروش ویژه کسپرسکی آنلاین بمناسبت ماه مبارک رمضان پایان یافت

بنا به گزارش روابط عمومی شرکت ایدکو، کلیه خریداران محصولات مختلف کسپرسکی اعم از خانگی، ادارات کوچک و همچنین کلیه محصولات سازمانی که از هشتم تیرماه لغایت ششم مردادماه، اقدام به خرید اینترنتی نموده بودند، در این قرعه کشی روزانه شرکت داشتند.

 

بر اساس این گزارش، توزیع کننده محصولات کسپرسکی آنلاین، پس از برگزاری موفق جشنواره هفته های طلایی کسپرسکی، جشنواره سی شب، سی برنده را در ماه مبارک رمضان آغاز نمود که طی این جشنواره بین خریداران روز قبل و بصورت روزانه قرعه کشی صورت می پذیرفت و اسامی برندگان نیز در همان روز قرعه کشی طی گزارش اصلی این جشنواره (که از این لینک قابل مشاهده است) و در پایان هر هفته اسامی برندگان بر روی وب سایت کسپرسکی آنلاین (به نشانی www.irkaspersky.com) و سایت سایر  نمایندگان فعال اعلام میگردید.

 

این گزارش می افزاید: همانند تمامی جشنواره های فروش شرکت ایدکو، کلیه نمایندگان مجاز کسپرسکی آنلاین در این جشنواره حضور داشته و کلیه خریداران محصولات مختلف کسپرسکی در قرعه کشی روزانه شرکت نموده و نام برندگان هر هفته به طور هماهنگ از طریق نمایندگان اطلاع رسانی میگردید.

 

اسامی برندگان هفته آخر جشنواره رمضان کسپرسکی:

 

برای مشاهده اسامی و تصاویر تمامی برندگان نیز میتوانید به این مطلب مراجعه نمایید:

سی شب، سی برنده در شبهای ماه مبارک رمضان

بازگشت وجه
ضمانت بازگشت وجه شما برای زمان و محصولات زیر معتبر است: - 72 ساعت از زمان انجام خرید از فروشگاه آنلاین - تمامی محصولات موجود در سایت
راهکارهای کسپرسکی رکورددار جوایز در تست‌های مستقل

راهکارهای کسپرسکی رکورددار جوایز در تست‌های مستقل

در سال 2023، محصولات و راهکارهای ما دقیقاً در 100 تحقیق و تست مستقل شرکت داده شده و 93 بار را برنده شدند: سال میلادی گذشته برای ما بهترین سال بود. با ما همراه باشید.

ادامه خبر
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به شرکت گسترش خدمات تجارت الکترونیک ایرانیان است و هر گونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد