کسپرسکی

برنده دومین قرعه کشی پاییزی کسپرسکی آنلاین معرفی شد!

۱۳۹۳/۹/۱اخبار ایدکو

جشنواره پاییز دیجیتالی، پاییز امن کسپرسکی

به گزارش روابط عمومی ایدکو، کلیه خریداران محصولات مختلف کسپرسکی اعم از خانگی، ادارات کوچک و شرکت های بزرگ که از دهم آبانماه لغایت دهم دیماه اقدام به خرید اینترنتی نموده اند، در قرعه‌کشی‌های تبلت لنوو ایمن شده با محصولات کسپرسکی شرکت خواهند داشت که این قرعه کشی هر ده روز یکبار انجام میشود.

شرکت ایدکو صبح شنبه، بیست و دوم آبانماه، ضمن انجام دومین نوبت از قرعه‌کشی جشنواره پاییز دیجیتالی که در آن تمامی خریدارانی که از بیست و یکم تا سی‌ام آبانماه اقدام به خرید نموده بودند، جناب آقای داوود ورشوساز را بعنوان دومین برنده تبلت لنوو A3500 ایمن شده با یک نسخه از برترین محصول امنیتی اندروید یعنی کسپرسکی اینترنت سکیوریتی اندروید، معرفی نمود. لازم به ذکر است، آقای داوود ورشوساز خریداری از شهر سبزوار میباشند که از طریق یکی از نمایندگان رسمی این شرکت اقدام به خرید یکعدد کسپرسکی اینترنت سکیوریتی نموده‌ بوده‌اند.

این گزارش می افزاید: نمایندگان مجاز کسپرسکی آنلاین از طریق درج بنر، خبر اعلام فروش ویژه و ایجاد بخش نمایش نتایج قرعه کشی به همراه درج نام برندگان، این شرکت را در اطلاع رسانی وسیع تر و دسترسی آسان خریداران به نتایج قرعه کشی یاری خواهند نمود. لازم به ذکر است، همانگونه که در اطلاع‌رسانی‌های این جشنواره عنوان شده بود برای خرید هر محصول یک ساله یک امتیاز و هر محصول دو ساله سه امتیاز در نظر گرفته شد و خریدهای محصولات دوساله از شانسی سه برابر برخوردار بودند. شرکت ایدکو تصریح کرده است که این جشنواره صرفاً برای خریداران نهایی محصولات بوده و فروشندگان در آن حضور نخواهند داشت.

گفتنی است جشنواره فروش " پاییز دیجیتالی، پاییز امن کسپرسکی" به مدت دو ماه برپا بوده و کلیه خریداران اعم از افرادی که از طریق کانال رسمی فروش محصولات کسپرسکی خرید مینمایند و نیز خریداران محصولات کسپرسکی از طریق تمامی نمایندگان رسمی کسپرسکی آنلاین در این قرعه‌کشی‌ها شرکت خواهند داشت. فهرست نمایندگان معتبر در  نشانی www.irkaspersky.com  و در قسمت "نمایندگان" قابل دسترس می باشد.

شرایط این فروش ویژه را میتوانید در خبر اصلی جشنواره (از طریق این صفحه) مشاهده نمایید.

 

بازگشت وجه
ضمانت بازگشت وجه شما برای زمان و محصولات زیر معتبر است: - 72 ساعت از زمان انجام خرید از فروشگاه آنلاین - تمامی محصولات موجود در سایت
بهار امن کسپرسکی؛ تا 75% تخفیف ویژه محصولات خانگی و ادارات کوچک!

بهار امن کسپرسکی؛ تا 75% تخفیف ویژه محصولات خانگی و ادارات کوچک!

شرکت ایدکو، توزیع‌کننده‌ی آنلاین محصولات امنیتی در ایران و خاورمیانه، نوروز امسال نیز عیدی به مشتریان و کاربران خود را از یاد نبرده‌ است.

ادامه خبر
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به شرکت گسترش خدمات تجارت الکترونیک ایرانیان است و هر گونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد