کسپرسکی

کسپرسکی اینترنت سکیوریتی اندروید باز هم بهترین شد

۱۳۹۳/۲/۲۴اخبار و مقالات امنیت اطلاعات

کسپرسکی اینترنت سکیوریتی اندروید باز هم بهترین شد

در نتیجه آزمایشی غیر وابسته که به منظور بررسی عملکرد ابزارهای امنیتی موبایل شرکت های مختلف در مقابل بیش از 2000 نوع از آخرین بدافزارها صورت گرفت، کسپرسکی به عنوان کارآمد ترین راهکار امنیتی شناخته شد. این در حالی است که در ماه ژانویه نیز در آزمایشی مشابه از سوی موسسه ای دیگر، کسپرسکی اینترنت سکیوریتی اندروید بعنوان برترین محصول امنیتی اندروید معرفی شده بود.

این آزمایش که از سوی شرکت مستقل آزمایش امنیت AV-Test انجام گرفت، به بررسی عملکرد محصولات امنیتی 31 شرکت در شناخت و توقف 2266 نمونه از بدافزارهای شناخته شده تا ماه مارس پرداخت. خطای این محصولات در شناخت بدافزارها و تأثیر آنها روی انرژی باتری و  سرعت اینترنت و عملکرد کلی دستگاه ها از دیگر مواردی بود که مورد بررسی و امتیازدهی قرار گرفت.

کسپرسکی اینترنت سکیوریتی اندروید توانسته بود صد درصد موارد را شناسایی و متوقف کند، درحالی که محصولات سایر شرکت ها بطور میانگین در 95 درصد موارد موفق به شناسایی و توقف این بدافزارها شدند. کسپرسکی اینترنت سکیوریتی اندروید همچنین در هیچ یک از موارد خطا و یا گزارش اشتباهی نداشت و همچنین عملکرد دستگاه ها را نیز تحت تأثیر قرار نداد که تمام این موارد منجر به کسب 13 امتیاز در 13 بخش ارزیابی و مقام «محصول مورد تأیید» گشت.

مدیر گروه تحقیقات بدافزارهای موبایل در لابراتوار کسپرسکی Viktor Chebyshev، در این مورد می گوید: «وظیفه اصلی یک ابزار امنیتی موبایل، ایمن سازی اطلاعات کاربر در مقابل حملات گوناگون سایبری و حفظ دستگاه موبایل از انواع بدافزار است. زمان انتخاب یک راهکار امنیتی برای موبایل، تأثیر آن روی سرعت و عملکرد دستگاه یکی از معیارهای مهم انتخاب کاربر خواهد بود؛ لذا، این نکته بسیار حائز اهمیت است که این ابزار در کنار امنیتی که فراهم می آورد در عملکرد دستگاه نیز خللی وارد ننماید.»

شایان ذکر است که در آزمایش عنوان شده تمام محصولات بر روی اندروید نسخه 4.3، با تنظیمات پیش فرض و در حالی مورد آزمایش قرار گرفتند که به آنها اجازه بروزرسانی و استفاده از تمام ابزارهای حفاظتی نظیر سرویس حفاظت ابری نیز داده شد.

همانطور که در گزارش های قبلی هم عنوان شد محصولات لابراتوار کسپرسکی در تمامی آزمایش های مستقل اخیر از نتایج ممتازی برخوردار بوده و همواره از رقبایش با اختلاف پیشی گرفته است و مسلماً کسپرسکی اینترنت سکیوریتی اندروید هم از این برتری مستثنی نیست چراکه پیشتر نیز در ماه ژانویه سال 2014 در آزمایشی که از سوی موسسه مستقل تحقیقاتی PC Security Labs صورت گرفت، به عنوان برترین ابزار امنیتی پلتفرم اندروید در مقابل بدافزارهای گوناگون شناخته و معرفی شد.

بازگشت وجه
ضمانت بازگشت وجه شما برای زمان و محصولات زیر معتبر است: - 72 ساعت از زمان انجام خرید از فروشگاه آنلاین - تمامی محصولات موجود در سایت
بهار امن کسپرسکی؛ تا 75% تخفیف ویژه محصولات خانگی و ادارات کوچک!

بهار امن کسپرسکی؛ تا 75% تخفیف ویژه محصولات خانگی و ادارات کوچک!

شرکت ایدکو، توزیع‌کننده‌ی آنلاین محصولات امنیتی در ایران و خاورمیانه، نوروز امسال نیز عیدی به مشتریان و کاربران خود را از یاد نبرده‌ است.

ادامه خبر
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به شرکت گسترش خدمات تجارت الکترونیک ایرانیان است و هر گونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد