کسپرسکی

آموزش ابزارهای اینترنت سکیوریتی اندروید (1)

۱۳۹۳/۴/۱۰اخبار و مقالات امنیت اطلاعات

فعالسازی ابزار Privacy Protection

شرکت کسپرسکی یکی از برترین ارائه دهندگان ضدویروس و انواع راهکارهای امنیتی با افتخار به ارائه راهکارهای امنیتی برای پلتفرم های گوناگونی نظیر ویندوز، مک، اندروید و حتی ارائه ابزاری رایگان برای آیفون و آی پد (که در بخش سوم از مقالات برترین ابزارهای امنیتی آیفون معرفی گردید) می پردازد. کسپرسکی اینترنت سکیوریتی اندروید، محصول ویژه این شرکت برای محبوبترین پلتفرم همراه، که به دفعات بعنوان برترین ابزار امنیتی اندروید معرفی شده است، امکانات و اختیارات فراوانی را برای کاربران این نرم افزار فراهم می سازد. یکی از این ابزارها ابزار Privacy Protection می باشد که اختیارات فراوانی را از جمله مخفی سازی اطلاعات محرمانه ای نظیر لیست مخاطبین، اطلاعات تماس های اخیر، و پیامک ها بویژه در صورت سرقت یا گم شدن دستگاه تلفن همراه به کاربر می دهد.

Privacy Protection اقدامات زیر را برای شما فراهم می سازد:

-  ساخت لیست منتخبی از مخاطبین محرمانه؛

مخفی سازی اطلاعات مربوط به برخی از مخاطبین از جمله پیامک ها، شماره تلفن، و همچنین اطلاعات تماس های اخیر با آن مخاطب؛

- مسدودسازی دریافت تماس یا پیامک از سوی لیست منتخب یا لیست مخاطبین مخفی.

دستیابی به تنظیمات این ابزار با انتخاب و تنظیم یک رمز عبور محدود می شود که این رمز عبور را کاربر طی مراحل ابتدایی تنظیم

این ابزار انتخاب می نماید که در ادامه بدان اشاره خواهد شد.

لازم به ذکر است استفاده از این ابزار نیازمند استفاده از یک سیم کارت در دستگاه مربوطه می باشد.

راه اندازی گزینه Privacy Protection در کسپرسکی اینترنت سکیوریتی اندروید:

برای راه اندازی اولیه این ابزار به ترتیب زیر عمل نمایید.

1-      پس از نصب نرم افزار در صفحه اصلی با کلیک روی آیکون گوشه صفحه منوی کامل ابزارها را مشاهده خواهید نمود:

 

2-      پس از مطالعه توضیحات و شرایط استفاده به ترتیب Accept all agreements and continue، سپس Next و سپس Activate را انتخاب نمایید:

 

3-      برای دسترسی به تنظیمات باید یک حساب کاربری ویژه کسپرسکی (Kaspersky Account) بسازید. اگر تابحال چنین حسابی نساخته اید Create a Kaspersky Account را انتخاب نمایید.

 4-      در مرحله بعدی ساخت حساب کاربری یک ایمیل و کلمه عبوری انتخاب نمایید (با حداقل 8 کاراکتر شامل حروف کوچک و بزرگ و همچنین اعداد)، و در آخر Sign Up را انتخاب نمایید.

 

5-      سپس یک رمز عبور اصلی برای دسترسی به تنظیمات این ابزار در آینده وارد نموده و با زدن Save تنظیمات را ذخیره نمایید.

 

6-      حال این ابزار فعال گردیده است و شما میتوانید به تنظیم اختیارات محرمانه این ابزار بپردازید که در آینده به آموزش و تشریح این امکانات خواهیم پرداخت.

  

در مطالب آینده ضمن معرفی ابزارهای اصلی این آنتی ویروس شما را با نحوه فعالسازی و تنظیمات مربوطه آنها آشنا خواهیم ساخت. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کسپرسکی اینترنت سکیوریتی اندروید و دریافت نسخه آزمایشی اینجا را کلیک نمایید. 

 

بازگشت وجه
ضمانت بازگشت وجه شما برای زمان و محصولات زیر معتبر است: - 72 ساعت از زمان انجام خرید از فروشگاه آنلاین - تمامی محصولات موجود در سایت
بهار امن کسپرسکی؛ تا 75% تخفیف ویژه محصولات خانگی و ادارات کوچک!

بهار امن کسپرسکی؛ تا 75% تخفیف ویژه محصولات خانگی و ادارات کوچک!

شرکت ایدکو، توزیع‌کننده‌ی آنلاین محصولات امنیتی در ایران و خاورمیانه، نوروز امسال نیز عیدی به مشتریان و کاربران خود را از یاد نبرده‌ است.

ادامه خبر
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به شرکت گسترش خدمات تجارت الکترونیک ایرانیان است و هر گونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد