کسپرسکی

آموزش ابزارهای اینترنت سکیوریتی اندروید (2): مخفی نمودن مخاطبین

۱۳۹۳/۴/۱۶اخبار و مقالات امنیت اطلاعات

آموزش ابزارهای اینترنت سکیوریتی اندروید (2)

مخفی سازی مخاطبین خصوصی

شرکت کسپرسکی یکی از برترین ارائه دهندگان ضدویروس و انواع راهکارهای امنیتی با افتخار به ارائه راهکارهای امنیتی برای پلتفرم های گوناگونی نظیر ویندوز، مک، اندروید و حتی ارائه ابزاری رایگان برای آیفون و آی پد (که در بخش سوم از مقالات برترین ابزارهای امنیتی آیفونمعرفی گردید) می پردازد. کسپرسکی اینترنت سکیوریتی اندروید، محصول ویژه این شرکت برای محبوبترین پلتفرم همراه، که به دفعات بعنوان برترین ابزار امنیتی اندروید معرفی شده است، امکانات و اختیارات فراوانی را برای کاربران این نرم افزار فراهم می سازد. یکی از مهمترین این ابزارها ابزار Privacy Protection می باشد که اختیارات فراوانی را از جمله مخفی سازی اطلاعات محرمانه ای نظیر لیست مخاطبین، اطلاعات تماس های اخیر، و پیامک ها بویژه در صورت سرقت یا گم شدن دستگاه تلفن همراه به کاربر می دهد. در مطلب قبلی به آموزش کامل فعالسازی یک حساب کاربری برای استفاده از این امکانات و سایر ابزارها نظیر ابزار ضد سرقت و ... پرداختیم (برای مطالعه این مطلب اینجا را کلیک نمایید).

در این بخش به آموزش تصویری نحوه ایجاد و مخفی سازی لیستی از مخاطبین خاص و شخصی خود خواهیم پرداخت.

1-     در ابتدا اقدام به فعالسازی و ساخت حساب کاربری مطابق آموزش قبل نموده و Privacy Protection  را از منو انتخاب نمایید:

 

2-      انتخاب Hidden Contacts:

3- کد رمزی که از قبل (ایجاد حساب کاربری) انتخاب نموده بودید را در این مرحله وارد نمایید:

4- انتخاب Add و افزودن مخاطبین مورد نظر:

5- با زدن کلید بازگشت یا Back تغییرات را ذخیره نمایید:

در آموزش های بعدی به سایر ابزارها و کاربردهای این ضدویروس یا بسته امنیتی قدرتمند شرکت کسپرسکی خواهیم پرداخت.

بازگشت وجه
ضمانت بازگشت وجه شما برای زمان و محصولات زیر معتبر است: - 72 ساعت از زمان انجام خرید از فروشگاه آنلاین - تمامی محصولات موجود در سایت
بهار امن کسپرسکی؛ تا 75% تخفیف ویژه محصولات خانگی و ادارات کوچک!

بهار امن کسپرسکی؛ تا 75% تخفیف ویژه محصولات خانگی و ادارات کوچک!

شرکت ایدکو، توزیع‌کننده‌ی آنلاین محصولات امنیتی در ایران و خاورمیانه، نوروز امسال نیز عیدی به مشتریان و کاربران خود را از یاد نبرده‌ است.

ادامه خبر
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به شرکت گسترش خدمات تجارت الکترونیک ایرانیان است و هر گونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد