کسپرسکی

آموزش ابزارهای اینترنت سکیوریتی اندروید (3): وبگردی ایمن

۱۳۹۳/۴/۲۴اخبار و مقالات امنیت اطلاعات

آموزش ابزارهای اینترنت سکیوریتی اندروید (3)

وبگردی ایمن با Safe Browser

شرکت کسپرسکی یکی از برترین ارائه دهندگان ضدویروس و انواع راهکارهای امنیتی با افتخار به ارائه راهکارهای امنیتی برای پلتفرم های گوناگونی نظیر ویندوز، مک، اندروید و حتی ارائه ابزاری رایگان برای آیفون و آی پد می پردازد. کسپرسکی اینترنت سکیوریتی اندروید، آنتی ویروس و بسته امنیتی ویژه این شرکت برای محبوبترین پلتفرم همراه، که به دفعات بعنوان برترین ابزار امنیتی اندروید معرفی شده است، امکانات و اختیارات فراوانی را برای کاربران این نرم افزار فراهم می سازد. یکی از مهمترین ابزارها که در دو بخش قبلی نحوه فعالسازی، تنظیمات و استفاده آن بررسی شد، ابزار Privacy Protection می باشد که اختیارات فراوانی را از جمله مخفی سازی اطلاعات محرمانه ای نظیر لیست مخاطبین، اطلاعات تماس های اخیر، و پیامک ها بویژه در صورت سرقت یا گم شدن دستگاه تلفن همراه به کاربر می دهد (برای مطالعه این مطالب اینجا و اینجا را کلیک نمایید).

در این بخش به آموزش تصویری فعالسازی و استفاده از ابزار Safe Browser بمنظور وبگردی ایمن میپردازیم.

برای فعالسازی این ابزار و استفاده از آن کافی است این مراحل را طی نمایید:

1-       محل انتخاب این ابزار:

 

 

2-       فعالسازی، تنظیمات و اجرای مرورگر با این تنظیمات:

 

تصویری جالب در مورد امنیت استفاده از آنتی ویروس یا بسته امنیتی کسپرسکی اینترنت سکیوریتی اندروید:

 شایان ذکر است ابزار Safe Browser نه تنها در این ضدویروس کامل تحت اندروید موجود است بلکه با توجه به اهمیتی که در حفظ ایمنی و امنیت اتصال به اینترنت با تلفن های همراه دارد برای آیفون و آی پد نیز بصورت مجزا و رایگان ارائه شده است (که در بخش سوم از مقالات برترین ابزارهای امنیتی آیفون معرفی گردید).

بازگشت وجه
ضمانت بازگشت وجه شما برای زمان و محصولات زیر معتبر است: - 72 ساعت از زمان انجام خرید از فروشگاه آنلاین - تمامی محصولات موجود در سایت
بهار امن کسپرسکی؛ تا 75% تخفیف ویژه محصولات خانگی و ادارات کوچک!

بهار امن کسپرسکی؛ تا 75% تخفیف ویژه محصولات خانگی و ادارات کوچک!

شرکت ایدکو، توزیع‌کننده‌ی آنلاین محصولات امنیتی در ایران و خاورمیانه، نوروز امسال نیز عیدی به مشتریان و کاربران خود را از یاد نبرده‌ است.

ادامه خبر
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به شرکت گسترش خدمات تجارت الکترونیک ایرانیان است و هر گونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد