کسپرسکی

صرفه‌جویی در مصرف ترافیک اینترنت بهنگام سفر یا موارد دیگر

۱۳۹۳/۷/۳۰اخبار و مقالات امنیت اطلاعات

صرفه‌جویی در مصرف ترافیک اینترنت بهنگام سفر یا موارد دیگر با قابلیت جدید کسپرسکی اینترنت سکیوریتی مولتی دیوایس 2015 (Cost-Aware Networking)

اغلب ما به استفاده از اینترنت‌هایی که حجم ترافیک نامحدودی در اختیارمان میگذارند عادت نموده‌ایم و گاه ساعتها بصورت آنلاین به تماشای ویدیوهای گوناگون و گوش دادن به موسیقی آنلاین و دانلود فایلهای حجیم میپردازیم و اغلب هم نرم افزارهای متعددی روی سیستم نصب می‌نماییم.  اغلب نرم‌افزارهای نصبی هم سیستم بروزرسانی مخفی و پس‌زمینه‌ای دارند که منجر به مصرف حجم قابل توجهی از ترافیک اینترنت می‌شوند. یکی از نرم‌افزارها آنتی‌ویروس است که نیاز دارد بصورت منظم دیتابیس ضدویروس را بروز نموده و یا نسخه جدیدی از خود نرم‌افزار را دانلود نماید. لذا در صورتی که حین مسافرت در داخل یا خارج کشور هستید و یا بهر دلیل دیگری، بمنظور دسترسی به اینترنت، قصد استفاده از سرویس دیتای سیم کارت  هر سرویس محدود و گران‌قیمتی از اینترنت را داشتید، با توجه به اینکه اغلب ترافیک محدود است و مبلغ آزاد ترافیک اصلاً کم نیست میبایست مراقب ترافیک مصرفی نرم‌افزارهای خود باشید.

بهرحال برای دانلودی که از سوی نرم افزار آنتی ویروس شما صورت میپذیرد نباید نگران باشید، چرا که اینترنت سکیوریتی میتواند بصورت خودکار حجم ترافیکی که استفاده می‌نماید را کاهش دهد. بروزرسانی محصول نیز میتواند زمانی که رایانه شما به یک شبکه دیتا متصل است حجم قابل توجهی از ترافیک اینترنت را استفاده نماید که در برخی موارد همانطور که ذکر شد ممکن است هزینه ی زیادی را برای کاربر بهمراه داشته باشد که در ادامه به نحوه کنترل این استفاده میپردازیم.

متخصصین آزمایشگاه کسپرسکی قابلیت ویژه‌ای را بمنظور استفاده اقتصادی و هوشمند از ترافیک تحت عنوان Cost-aware Networking تعبیه نموده‌اند که نسخه کسپرسکی اینترنت سکیوریتی نیز از این قابلیت بهره می‌برد. در ادامه به نحوه فعالسازی و عملکرد این قابلیت می‌پردازیم:

1-      به مسیر زیر بروید:

Settings -> Additional -> Network

2-      در پنجره Network Settings، همانند تصویر زیر اطمینان حاصل نمایید که تیک کنار Limit traffic on metered connections انتخاب شده است.

3-      بهنگام استفاده از یک کانکشن با ترافیک محدود، قابلیت یاد شده در اینترنت سکیوریتی فعال شده و در برخی بخش‌های نرم‌افزار محدودیت ایجاد می‌شود:

-          دیتابیس بصورت اتوماتیک بروز نمی‌گردد؛

-          فایل نصب نسخه‌های جدید دانلود نمی‌شود؛

-          بخش اخبار نرم‌افزار نمایش داده نمی‌شود.

 

بدین ترتیب بهنگام استفاده از شبکه‌های اینترنتی که دارای ترافیک ‌یا گران‌قیمت هستند، لازم نیست نگران ترافیک مورد استفاده باشید و با این قابلیت کسپرسکی اینترنت سکیوریتی در هزینه‌های اضافی اینترنت خود صرفه‌جویی می‌نمایید.

توجه نمایید که این قابلیت تنها در ویندوز 8 یا نسخه‌های بعدی این سیستم‌عامل موجود است، چراکه کسپرسکی اینترنت سکیوریتی از طریق این نسخه از سیستم‌عامل است پی به این موضوع می‌برد که شبکه اینترنتی مورد استفاده شما دارای ترافیک محدود یا نامحدود می‌باشد. برای تعریف یک کانکشن بعنوان کانکشن اینترنت با ترافیک محدود کافی است پس از اتصال روی کانکشن مربوطه راست کلیک نموده و Set as a metered connection را انتخاب نمایید.

 

برای بررسی مشخصات یا خرید محصول کسپرسکی اینترنت سکیوریتی 2015 و یا مقایسه آن با سایر محصولات خانگی به صفحه زیر مراجعه نمایید:

کسپرسکی اینترنت سکیوریتی مولتی دیوایس - 2015

 

بازگشت وجه
ضمانت بازگشت وجه شما برای زمان و محصولات زیر معتبر است: - 72 ساعت از زمان انجام خرید از فروشگاه آنلاین - تمامی محصولات موجود در سایت
بهار امن کسپرسکی؛ تا 75% تخفیف ویژه محصولات خانگی و ادارات کوچک!

بهار امن کسپرسکی؛ تا 75% تخفیف ویژه محصولات خانگی و ادارات کوچک!

شرکت ایدکو، توزیع‌کننده‌ی آنلاین محصولات امنیتی در ایران و خاورمیانه، نوروز امسال نیز عیدی به مشتریان و کاربران خود را از یاد نبرده‌ است.

ادامه خبر
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به شرکت گسترش خدمات تجارت الکترونیک ایرانیان است و هر گونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد