کسپرسکی

فرصتی مناسب برای ورود به دنیای کسب و کار آنلاین!

۱۳۹۳/۶/۳۱اخبار ایدکو

فرصتی مناسب برای ورود به دنیای کسب و کار آنلاین!

هر آنچه برای یک کسب و کار آنلاین نیاز دارید عبارت است از:

1-      عزم و اراده آغاز این کسب و کار،

2-      کسب مهارتهایی در خصوص بازاریابی آنلاین،

3-      یافتن فرصتی مناسب برای شروع این کسب و کار

ولی با کسپرسکی آنلاین تنها اولین مورد را نیاز دارید یعنی کافی است عزم خود را جزم نمایید. با کسپرسکی آنلاین و طی نمودن چند مرحله ساده میتوانید کسب و کاری آنلاین را آغاز نموده و کسب درآمد نمایید:

1-      ابتدا نیاز به ثبت یک دامین یا حتی ثبت یک وبلاگ رایگان است؛

2-      به وبسایت کسپرسکی آنلاین (این صفحه) مراجعه نموده و فرم نمایندگی را تکمیل نمایید؛

3-      پس از ثبت نام کد اسکریپت دریافتی را بر روی وبسایت خود کپی نمایید؛

4-      حال میتوانید برای اخذ بهترین نتیجه راهکارهای بازاریابی اینترنتی و افزایش فروش که کسپرسکی آنلاین برای شما ارسال مینماید را نیز مطالعه نمایید.

پس از همین چند مرحله ساده شما وارد دنیای کسب و کار آنلاین شده اید و با فروش هر کدام از محصولات کسپرسکی سود مشارکت عالی دریافت نمایید! همچنین تمام اطلاعات خریدهای انجام شده، درخواست تسویه حساب و ... از طریق پنل مدیریتی که در اختیار خواهد داشت قابل دسترس است.

لذا ضمن آغاز یک کسب و کار آنلاین بدون هیچگونه سرمایه اولیه، با بسته های آموزشی که شرکت ایدکو بصورت هفتگی در اختیارتان قرار میدهد مهارتهایی را نیز در زمینه «بازاریابی اینترنتی» کسب مینمایید و بصورت رایگان با مهمترین راهکارهای رشد و توسعه این نوع کسب و کار آشنا خواهید شد.

برای آغاز ثبت نام نمایندگی فروش از طریق کد اسکریپت به این صفحه مراجعه بفرمایید و شرکت ایدکو نیز ضمن ارائه کد آماده فروشگاه (تنها نیاز به کپی نمودن روی وبسایت دارد)، با ارائه بسته های آموزشی کارآمد، مختصر و مفید شما را در موفقیت هر چه بیشتر در این شیوه نوین کسب و کار یاری مینماید، چرا که از همین لحظه شریک تجاری ما هستید.

در صورت نیاز به راهنماییهای بیشتر در هر مرحله از این فرآیند میتوانید با ما تماس حاصل نمایید: 88846070

 

بازگشت وجه
ضمانت بازگشت وجه شما برای زمان و محصولات زیر معتبر است: - 72 ساعت از زمان انجام خرید از فروشگاه آنلاین - تمامی محصولات موجود در سایت
بهار امن کسپرسکی؛ تا 75% تخفیف ویژه محصولات خانگی و ادارات کوچک!

بهار امن کسپرسکی؛ تا 75% تخفیف ویژه محصولات خانگی و ادارات کوچک!

شرکت ایدکو، توزیع‌کننده‌ی آنلاین محصولات امنیتی در ایران و خاورمیانه، نوروز امسال نیز عیدی به مشتریان و کاربران خود را از یاد نبرده‌ است.

ادامه خبر
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به شرکت گسترش خدمات تجارت الکترونیک ایرانیان است و هر گونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد