کسپرسکی

فروش ویژه کسپرسکی آنلاین برای نمایشگاه جیتکس

۱۳۹۳/۷/۲۰اخبار ایدکو

به گزارش روابط عمومی ایدکو، همزمان با برگزاری نمایشگاه GITEX 2014 خریداران Kaspersky Pure 3.0 از تخفیف بی نظیر 42 درصدی برخوردار می شوند.

بر اساس این گزارش کلیه مشتریانی که از 20 مهر تا 9 آبان اقدام به خرید Kaspersky Pure 3.0 سه کاربره نمایند از این تخفیف فوق العاده برخوردار می شوند.

همچون سایر جشنواره‌های کسپرسکی آنلاین، خریداران می توانند ضمن خرید از هر کدام از نمایندگان کسپرسکی آنلاین در این فروش ویژه شرکت نمایند که  فهرست نمایندگان معتبر در نشانی www.irkaspersky.com و درقسمت "نمایندگان"  قابل دسترس می باشد.

شایان ذکر است که نمایشگاه GITEX هر ساله در دوبی برگزار می شود و بیش از سه هزار شرکت در حوزه تکنولوژی دستاوردهای خود را در این رویداد مهم به نمایش می گذارند. شرکت ایدکو، توزیع کننده محصولات کسپرسکی آنلاین نیز همزمان با این رویداد فناورانه با ارائۀ این تخفیف تلاش نموده است تا مشتریان خود را به تهیۀ Kaspersky Pure 3.0 به عنوان یکی از کاملترین محصولات امنیتی کامپیوتر و با قیمتی فوق العاده ترغیب نماید.

لطفاً برای استفاده از این تخفیف به آدرس www.irkaspersky.com/e-store مراجعه نمایید.

 

بازگشت وجه
ضمانت بازگشت وجه شما برای زمان و محصولات زیر معتبر است: - 72 ساعت از زمان انجام خرید از فروشگاه آنلاین - تمامی محصولات موجود در سایت
بهار امن کسپرسکی؛ تا 75% تخفیف ویژه محصولات خانگی و ادارات کوچک!

بهار امن کسپرسکی؛ تا 75% تخفیف ویژه محصولات خانگی و ادارات کوچک!

شرکت ایدکو، توزیع‌کننده‌ی آنلاین محصولات امنیتی در ایران و خاورمیانه، نوروز امسال نیز عیدی به مشتریان و کاربران خود را از یاد نبرده‌ است.

ادامه خبر
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به شرکت گسترش خدمات تجارت الکترونیک ایرانیان است و هر گونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد